Будівництво водного шляху Е40, що має з’єднати Балтійське та Чорне моря, є економічно вигідним для України, вважають економісти. Водночас екологи попереджають про можливу небезпеку виснаження водних ресурсів.

Про це йшлося на пресконференції в Укрінформі, присвяченій економічній доцільності та екологічним викликам проєкту Е40.

«Цей транспорт вигідний та екологічний і пов’язаний він з низькою питомою вартістю перевезень. Для Євросоюзу 2 центи на тонно-кілометр коштує автомобільний транспорт, 0,8 цента - для залізниці і 0,27 цента - для внутрішнього водного транспорту. Йдеться насамперед про об'єми перевезень. Одна конвой-сцепка барж - це 175 вантажних залізничних вагонів. ЄС розвиватиме цей вид транспорту і насамперед каботажні, балкерні контейнерні перевезення та мультимодальні перевезення, пов’язані з синхронізацією діяльності внутрішнього водного й морського транспорту, зокрема трансконтинентальні перевезення великими контейнерами, що економічно є дуже вигідним. Це транспорт з зеленою логістикою й інфраструктурою, і цей транспорт є високотехнологічний», - зазначив Олег Рубель, доктор економічних наук, професор Одеського державного екологічного університету, провідний науковий співробітник Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України.